Müügi- ja tagastustingimused

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo:

Alkoholi sisaldavaid tooteid müüakse vaid täisealistele Klientidele.
Müügitingimused kehtivad E-poest kaupade ostmisel.
E-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hindadele lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub Kliendi asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Kliendile tellimuse vormistamisel. Teave kauba kohta on esitatud E-poes iga kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine:

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus eurodes, mille saab tasuda arvega.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest E-poe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest Klienti esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Toodete eest tasumine arve alusel ülekandega pangakontole

E-pood saadab e-arve makse tegemise jaoks vajalike pangarekvisiitidega Kliendile. Tellimust hakatakse täitma juhul kui 2-päeva jooksul on laekunud Kaupmehe arveldusarvele 100% tellimuse maksumusest. Kui makse ei ole 2-päeva jooksul kontole laekunud, siis loetakse seda Kliendi sooviks ostust loobuda ning E-pood tühistab tellimuse.
Ülekandeid on võimalik teha OÜ Brepotn arveldusarvele:

LHV
IBAN EE807700771007714880

Tellimus vormistatakse, valmistatakse ja tarnitakse 100% ettemakse puhul.

4. Kohaletoimetamine:

Kättetoimetamisel kontrollib kuller Kliendi vanust isikut tõendava dokumendi alusel. Saates kaupa pakiautomaati peab Klient tõendama enda vanust kättesaamisel sisestades automaati enda ID-kaardi. Kauba saab kätte ajavahemikus 10.00-22.00, et välistada alkohoolsete jookide väljastamist väljaspool seadusega ettenähtud kellaaegasid. Kaupu saadetakse Eesti piires. Kauba saatmiskulud kannab Klient ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Kliendi määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

E-poe tarnepartneriteks on Smartpost .

5. Taganemisõigus:

Pärast tellimuse kättesaamist on Kliendil õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul
[olenevalt toodetest ei pruugi Kliendil taganemise õigust olla, vastavad tooted ja teenused tuleb sellisel juhul loetleda ning need peavad vastama võlaõigusseaduse § 53 lg-s 4 loetletud tingimustele].

Taganemisõigus ei kohaldu, kui Kliendiks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on E-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus. Taganemisavaldus tuleb saata E-poe e-posti aadressile info.joeotsa@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab Klient, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Klient peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
E-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Kliendile viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Kliendilt lepingu alusel saadud tasud.
E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui Klient on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Kliendilt tagasi kaup, kui kauba hind E-poes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus:

E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Kliendile. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Kliendile eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on E-poe kohustus.
Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info.jõetsa@gmail.com

E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Kliendile.
Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood Kliendile kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
Epood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.

7. Otseturustus ja isikuandmete töötlemine:

E-pood kasutab Kliendi poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Kliendile saatmiseks. E-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa (Smartpost). OÜ Brepton on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale.

8. Vaidluste lahendamine:

Kui Kliendil on E-poe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja teel aadressile info.joeotsa@gmail.com.
Kui Klient ja E-pood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Kliendi ja E-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Kliendi kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Klient võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.

E-poe  ​joeotsa.ee(jõeotsa.ee)​ omanik on ​OÜ Brepton